archief

[rev_slider alias=”home_slider”]

Ghanese kranten vermelden activiteiten van Stichting Worae.

Activiteiten van Stichting Worae Care is gespot door de schijnwerpers van de Ghanese media na het doneren van medische apparatuur, het bouwen van nieuwe waterputten en klas blokken voor de schoolkinderen en de verschillende gemeenschappen.

De grootste krant in Ghanase pers “Daily Graphic” afgedrukt een artikel over deze donatie. Het nieuws was ook in twee andere kranten, “The Crusader” en “The Ghana News Agency”.
Wij danken alle aanhangers die dit mogelijk maakten.

Activiteiten januari 2016

De burgermeester van Nkronza, de Koning van Akuma, de voorzitter van Stg. Worae Care en de bewoners van Akuma nemen deel aan de opening van de nieuwe waterput met hygiënische drinkwater voorde Akuma school.

Donatie van VUmc

VUmc heeft infuus-pompen gedoneerd aan Stg. Worae Care. Wij danken VU Medisch Centrum voor de donatie.

Opening van een nieuwe waterput voor de Akuma school

De Koning van Akuma, de burgermeester van Nkronza, de voorzitter van Stg. Worae Care, vrijwilligers en schoolkinderen nemen deel aan de opening van de nieuwe waterput met hygiënische drinkwater voor de Akuma school.

Renovatie van Stg. Worae Care voor Akuma Presby school

In 2015 en 2016 heeft Stichting Worae Care drie (3) schoolgebouwen in de Akuma en Nkronza gemeenten in Ghana gerenoveerd. Dit project was in verband met de bouwen van een nieuwe toilet en een waterputten voor schoolkinderen. Al deze scholen (De Akuma SDA school, Akuma Presby school en Nkronsa LA school) profiteren van de project, dat werd uitgevoerd door Stichting Worae Care.