[vc_row css=”.vc_custom_1548162738915{padding-top: 45px !important;}”][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1547737921697{margin-bottom: 0px !important;}”]

Stichting Worae Care staat symbool voor een samenleving met gelijke kansen voor eenieder, en beschikbare zorg voor hen die het behoeven.

Nederland

Vooral in de derde wereld landen zijn ziekenhuizen een essentieel onderdeel van zorg.

Stichting Worae Care is sinds januari 2010 in samenwerking met het VU Medische Centrum, The New Event and InformatieSteunPunt, bezig met drie (3) hoofdzaken:[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1547739720981{margin-bottom: 0px !important;}”]

Het doneren van goederen

Ten behoeve van ziekenhuizen in o.a. Essienimpong en Sunyani (Ghana),

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1547739705485{margin-bottom: 0px !important;}”]

Het geven van voorlichtingen

In Nederland en aan de lokale bevolking in Ghana,

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_column_text css=”.vc_custom_1547739754699{margin-bottom: 0px !important;}”]

Het oprichten van een kraamkliniek

In plaats genaamd: Atroni, Brong-Ahafo, Ghana.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1547740370994{margin-bottom: 0px !important;}”]

De situatie in Ghana wat betreft de ziekenhuizen ligt ver beneden niveau. 1 thermometer op 500 mensen, bijna geen verbandspullen of apparatuur, geen koelkast en toch ruim 2000 patiënten per maand. Dat is dringend toe aan verbetering, dit maatschappelijke project zorgt voor deze verbetering. Hier zetten alle betrokkenen zich voor de volle 100% voor in en werken met elkaars steun aan de ontwikkeling van de verbetering van de zorg in Ghana Als sponsor of donateur van Worae Care draag je automatisch je steentje bij aan het redden van mensenlevens in Ghana.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_single_image image=”74″ img_size=”full” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text css=”.vc_custom_1547740594895{margin-bottom: 0px !important;padding-top: 10px !important;padding-bottom: 10px !important;}”]

Management Profile 10+ Active Board Members in Europe & in Africa (and Growing) / Bestuurssamenstelling in Nederland…

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”294″ img_size=”200×200″ alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″][vc_column_text align=”center” css=”.vc_custom_1547742803669{margin-bottom: 0px !important;}”]

Peter Worae

Voorzitter Stichting Worae Care

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”295″ img_size=”200×200″ alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″][vc_column_text align=”center” css=”.vc_custom_1547742766880{margin-bottom: 0px !important;}”]

Christie Duffie

Secretaris Stichting Worae Care

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/3″][vc_single_image image=”298″ img_size=”200×200″ alignment=”center” style=”vc_box_circle_2″][vc_column_text align=”center” css=”.vc_custom_1547742738658{margin-bottom: 0px !important;}”]

Martien Luijcks

Secretaris

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column css=”.vc_custom_1547742841499{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][mk_fancy_title font_family=”none”]

Vrijwilligers

[vc_row css=”.vc_custom_1548162066924{padding-top: 45px !important;}”][vc_column][mk_fancy_title font_family=”none”]

Wilt u onze stichting steunen?
Dat kan !

Doneren: Stichting Worae Care

ABN Amro Bank NL 88ABNA 0442925808

kvk nummer: 5442942