Geen categorie

-= Dringende Oproep =-Transport ziekenhuisbedden

Het Amsterdam UMC (gefuseerd AMC & VU-medisch centrum) is voornemens om 22 ziekenhuisbedden te doneren aan Stichting WoraeCare.

Hoe geweldig dit nieuws dan ook is, hebben wij uw hulp hard nodig om deze bedden op te slaan in een zeecontainer, en te transporteren naar Ghana.

Het totaal van opslag en transport van deze bedden, tot op de locatie van de kliniek, wordt geraamd op € 8.790,-.

Indien u ons kunt helpen, in zowel gelden, opslag en/of transport, kunt u contact opnemen met ons via ons e-mailadres; Info@stichtingworaecare.nl.

Het zou geweldig zijn als het ons lukt om deze bedden nog dit jaar (2024) op plaats van bestemming te krijgen!

Rechtstreeks een donatie overmaken kan natuurlijk ook.

Alvast hartelijk bedankt.

Stichting Worae Care