Geen categorie

!! DRINGENDE OPROEP !!

Het VU Medisch centrum staat op het punt om 100 ziekenhuisbedden te doneren aan Stichting Worae Care en de aan ons gelieerde lokale medische centra in de regio Kumasi te Ghana.

Wij beschikken op dit moment echter niet over de liquide middelen om zorg te dragen voor het transport naar Ghana en/of opslag van deze bedden. Hierdoor is bestaat de kans dat wij deze broodnodige bedden niet kunnen aannemen…

Om de bedden aan te nemen en op plaats van bestemming te krijgen, zijn wij op zoek naar sponsoren / donoren die ons kunnen helpen de benodigde € 8.000,- bij elkaar te krijgen om dit doel te behalen.

Kunt u ons helpen? neem dan contact met ons op via de onderstaande contactgegevens. wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Alvast bedankt.

Namens Stichting Worae Care, Peter Worae